[VIEWED 24476
TIMES]
|
SAVE! for ease of future access.
|
|
|
|
pokhari
Please log in to subscribe to pokhari's postings.
Posted on 11-16-09 9:57
AM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
Very Nice Article by Saurav on Newar civilization that every Nepali should be proud of. Newar is what but a mixture of most races of Nepal. नेवा राज्यः सभ्यताको हाराकिरीhttp://www.ekantipur.com/np/news/news-detail.php?news_id=302159 काठमाडौं, २०६६ मंसिर १ - 'ने वारहरू लसुन गन्हाउँछन्'- पश्चिमले लेख्यो (हेमिल्टन २२९) । तर तिनलाई के थाहा ? लसुनको विशद बयान एउटै पुस्तकमा थियो र त्यो पुस्तकको एउटै मात्र पृथ्वीमा जीवितप्रति नेवारहरूसँग मात्र थियो- कश्यप संहिता । जसले मह काढ्यो उसले हात चाट्यो । आज भारतले वराहमिहिरको जुन बृहत् संहिता प्रकाशित गरेको छ, त्यो नेवारहरूकै सम्पदा थियो । भूमिकामै लेखिएको छ- प्राण मल्लको समयको प्रतिलिपि हो । वाल्मीकि रामायणका दुई प्राचीनतम लिखित रूपमध्येको एउटा नेवारहरूकै परम्पराबाट संग्रहित भएको हो । नेपालबाट चोरी भएर दिल्लीमा निस्केको फिरदौशीको सुवणर्ाक्षरयुक्त शाहनामा पनि नेवारहरूकै संग्रह परम्पराको हो । 'आशा सफू कुथी' को के कुरा ? अलेक्जेन्डि्रयासँगै उसको पुस्तकालय जलेर ध्वस्त भयो । तर नेवारहरूको ज्ञान परम्परा टुटेन । नालन्दासँगै उसको पुस्तकालय जलेर ध्वस्त भयो, तर नेवारहरूको ज्ञान संग्रहको परम्परा बिथोलिएन ।
गएको मे महिनामा बसन्तपुरको गरुड नारायण मन्दिरको पूर्वी सिँढीबाट नेवा स्वायत्त राज्यको माग गरिँदै काठमाडौंमा तोडफोड भएको दृश्य टेलिभिजनमा हेर्दा पंक्तिकार रोल्पाको सुलिवाङमा थियो- माओवादी आन्दोलन सुरु भएको थवाङ पुग्न पहिलो पाइला चाल्दै गर्दा । बाँचिरहे अनेक देख्न पाइन्छ चरितार्थ भएको थियो । सिँढीमा बसेका नेता नामधारी परिचित अनुहारहरू सही ठाउँमा विराजमान थिए । किनभने मन्दिरपछाडिको गरुडको एउटा कानमा लगाएको गहना अर्कोसँग पटक्कै मिल्दैन । यो कुनै पनि पाठकले त्यहाँ पुगेर हेरे हुन्छ । नभन्दै गरुडका अगुवा यी अनुहारहरूमध्ये कैयन एकातिर वामपन्थी र अर्कोतिर पि|mटिवेटका भूमिगत उन्नायकहरू हुन् भनेर जगत जान्दछ । लाग्यो त्यो नालन्दा र अलेक्जेन्डि्रयालाई माथ गर्ने नेवार प्रज्ञा चक्षु आज बन्द भएको छ ।
चार सय वर्षसम्म दिनको ५५ वर्गमाइलका दरले रूसको विस्तार भएको थियो- सोभियत संघ बनेर फुट्नुअघि । त्यसैगरी कैंयौं शताब्दीसम्मको अनवरत संघर्षले पाँचांै शताब्दीमा पुगेर समुद्र गुप्तले आसामदेखि कुमाउसम्मको भनेर तोकेको र हुयन साङले चार हजार लि को भनेर तय गरेको अर्थात् महाचीन र महाभारतले टाउको झुकाएको त्यस विशाल नेपाललाई- एउटी मेरी श्लशर शेपर्ड नाम गरेकी मिमसाहेबलेे 'नेपाल मण्डला' शीर्षकका दुई खण्ड के लेखिदिइन्- 'नेपाल' भनेको उपत्यकाका तीन सहर र त्यसवरिपरिका १२ गाउँ मात्रै हो भनेर केही मुठ्ठीभरहरूबाट खुम्च्याउने कसरत भइरहेको छ । जबकि स्वयम् नेवारहरूले त्यस पुस्तकलाई 'लिमिट अफ सर्फ]{ आर्कियलजी' भन्ने संज्ञा दिइसके । तर आसामदेखि कुमाउसम्मको नेपाल संज्ञावाची 'नेपाल भाषा' पनि भन्नुपरेको छ, नेपाल संवत् पनि भन्नुपरेको
छ । यो के अंग्रेजीको 'शिक्षित तर निरक्षर' चरितार्थ गर्नु होइन ?
गोपाल सिंह नेपालीले 'नेवार्स' मा भारतको 'नायर' सँग मिल्ने के संकेत गरिदिए, कुलचन्द्र कोइरालाले ६० वर्षअघिसम्म नायरहरूको पनि बेलविवाह हुन्थ्यो के लेखिदिए २३ सय वर्षअघि नै नेपाल उल्लेख गरेर कौटिल्यले दिएको पाँच लाख वर्ग किलोमिटरभन्दा बढी भूभागको प्राचीनता त्यहाँ गौण भयो । नेपालेच्छु -नेपाली उखु) लेख्ने सुश्रुत र नेपाल उल्लेख गर्ने भरत नाट्यमका भरतलाई ईशाभन्दा हजार वर्षअघिका भनेर भोलि सावित गरियो भने त कुरै छोडौं । जबकि भारतको उत्तर प्रदेशस्थित मानपुरदेखि पाकिस्तानको सतकादेन डोरसम्म चार लाख असी हजार वर्ग किलोमिटरमा विस्तारित सभ्यता हडप्पा सभ्यता हुन पुगेको छ । चीनले नेपालका बाघ सकेपछि हामीले छतमाथिको विरालो देखाएर यही हो बाघ भनेको भन्दै भावी सन्तानलाई चिनाउने दिन आउनु कुन आश्चर्य भयो र ? आखिर ७ हजार वर्षअघिको जलाशययुक्त उपत्यकालाई हामीले टौदहमा हेर्ने गरेकै हो ।
'कैंयौं शताब्दीपछि' भन्ने वाक्यांश माथि त्यसै लेखिएको होइन । विशुद्ध विज्ञानले अन्यथा सावित गरेन भने 'उत्तम खेती मध्यम व्यापार, अघम नोकरी', का आधारमा नेवार 'हाइरार्की' को सबैभन्दा सम्मानित वर्ग ज्यापू उपत्यकाको आदिखस हुनुपर्छ भन्ने पंक्तिकारलाई लाग्छ । गथामुगको श्रृंगारिक र भावनात्मक रूप तामाङ परम्परा हो भनेर स्पष्टै देखिन्छ । वनमालाहरू चीनबाट आएका हुन् भनेर मालाकारहरूले पटकपटक भनेको यही कानले सुनेको हो । ईशापूर्वको तेस्रो शताब्दीमा नै उपत्यकामा तराईबाट बज्जी र कोलीहरू ओइरिए भनेर प्रमाणित नै छ । जयस्थिति मल्ल स्वयम् तराईबाट उपत्यका आएका 'डोला' हुन् र त्यसैले नेवारहरू राजालाई ठकुजुजु -ठकुरी राजा) भन्छन् भन्ने लिखित कुरा नै हो अर्थात् के खस, के किरात, के बज्जी नेवार एउटा जाति होइन, संस्कृति हो भन्ने स्पष्ट भएकैले नेपाली कांग्रेसका ओमकार श्रेष्ठलगायतले नेपाल जनजाति महासंघको सूचीमा नपार्न विरोध गरेर सचेत 'ज्ञान चक्षु' दर्शाएकै हो र नेवारहरूलाई पनि त्यो सूचीमा सामेल गर्न पाए हामीलाई सजिलो पर्छ भनेर जातीय साम्प्रदायिकहरूले त्यो बेला छापामा भनेकै हुन् ।
र 'केही मुठ्ठीभर' पनि माथि त्यसै लेखिएको होइन । इस्वीको १८१८ मा काठमाडौंको क्षेत्रपाटीबाट भक्तबहादुर नगरकोटी जुम्ला पुगे । सन् १७७० मा भक्तपुरबाट अवधूत मल्ल बाग्लुङ पुगे । इलामदेखि चैनपुर, बन्दीपुरदेखि सल्यान र दोधारासम्म पुग्ने क्रम त कायमै थियो । हुँदाहुँदा एक 'महर्जन' १९१९ मा बजिरिस्तानको युद्धस्थलमा पनि पुगे- ज्यानमारा खैबर होस् वा वोलान पास पार गरेर । त्यसपछि वर्माको आराकानदेखि नागाल्यान्डको कोहिमा, चुम्बी उपत्यकादेखि सतलजसम्म बन्द व्यापारको उद्देश्यले फैलिएको नेवार 'डायस्पोरा' लाई उपत्यकाभित्रै थन्क्याउन पुग्नु/तिनले आत्मसात गरेको नेपाललाई अस्वीकार गर्नु/तिनलाई नेवार नै भन्न नचाहनु वा काठमाडौंमा पटकपटक सुनिने 'पाखे नेवार' भन्नु ए एवम् सी क्लासको भन्ने चरम सामन्तवादी राणा वर्गीकरणभन्दा के फरक भयो ? जबकि तिनको योगदान व्यापारिक उद्देश्यका दृष्टिले जापानको सन्दर्भमा म्याथ्यु पेरीको, लेटिन अमेरिकाको सन्दर्भमा पिजारोको, अपि|mकाको सन्दर्भमा लिभिङस्टोनको वा मध्य एसियाको सन्दर्भमा मुराविएभको भन्दा कम अग्रणी रहेको छैन, उपत्यकाको 'चिसो ढुंगामा खेलखाल गरिरहनेहरू' का के कुरा ?
दुइटा उदाहरण लिऊ । गढवालको नगरकोटबाट पाँच सय क्षेत्रीहरूलाई जयप्रकाश मल्लले झिकाए युद्धमोर्चामा खटाउन । तर उपत्यकाको सामन्ती नेवार समाजले नगरकोटीलाई समाजको तल्लो 'स्टार्टा' मा लगेर
राखिदियो । ती क्षेत्रीहरू भक्तबहादुर जस्तै जुम्ला मात्र लागेनन् । उत्तरपूर्वी भारतको युद्ध मैदानमा डट्न पुगे र सैनिकलाई दिइने सर्वोच्चतम बेलायती पदक वीरवल नगरकोटीले प्राप्त गरे । १८५४ भन्दा अघि नै । जतिबेला भिक्टोरियाक्रसको अस्तित्व नै थिएन । किनभने क्राइमियाको युद्ध भएको थिएन र भिक्टोरियाक्रस बनाउने धातुको निम्ति रूसी तोपहरू लुटिएकै थिएनन् । आज आफूले मात्रै सर्वोच्चतम सैनिक पदक पाएजस्तो गर्ने नेपालका समुदायभन्दा नेवारहरू कम थिए ?
दलितहरूको सूचीमा खड्गी र नापितहरूले आफूलाई पार्न चाहेनन् । घोर विरोध भयो । नभन्दै आन्ध्रप्रदेशमा मन्त्री हुने खड्गी दलित नेवार होइनन् । अर्थात् गोपाल वंशावली नै गलत हो, खड्गीलाई एघारौं शताब्दीमा नेपाल आएको भनिदिने । राँगोको मासु खान त २ हजार वर्षअघि नै सुरु भइसकेको थियो । नयाँ पेसा लिने र नवागन्तुकलाई समाजको तल्लो 'स्टार्टा' मा राख्ने, सहर बाहिर बस्तीमा धकेलिदिने त चोखाछँे गल्लीको परम्परा नै हो । न बाहिर गएकालाई भाइबन्धु भनेर स्वीकार्ने, न भित्रिएकालाई । अनि घट्दै गएर असन इन्द्रचोकमा सीमित नभएर के गर्ने ?
तैपनि सआदत खानले लखनौभरि 'वाग' शब्दमा मात्रै अन्त हुने स्थान नामहरूको संस्कृति दिनुभन्दा एक हजार वर्षअघि नै उपत्यकामा लिच्छविहरूले बगैँचा मात्र होइन बारी र खेतसम्मका आ-आफ्नै छुट्टै नाम हुने र प्रत्येकका नामान्तमा वाटिका शब्द हुने प्रचलन दिए । जसलाई मल्लहरूले पनि कायम राखे । सारा घरमा गजुर हुन्थे । मानौं प्रत्येक घर एउटा 'मानव मन्दिर' थियो- अंग्रेजीको भित्री मूल्यसहितको 'होम' सरह । सौन्दर्यशास्त्रको भौतिक आयाम सभ्यताको चुलीमा मात्र प्राप्त हुन्छ ।
रोड ग्यावर्स र सी.भदेत्रोले नेपाली मुद्रालाई विश्वका सुन्दरतम मुद्रामध्येको एकमा गनेकै छन् । जुन नेवार परम्पराकै हो । नाप तौलको नेवार परम्परालाई सारफ्धरबाट ज्ञान लिनुपरेको थियो र ?
जब काठमाडौं र पाटनका राजाले आफूसँग भएका बहुमूल्य वस्तुहरू देखाए, भक्तपुरका राजाले संकलित बीउहरू सम्पत्तिका रूपमा देखाए लेखिएकै छ । अर्थात् आज 'बायोडाइभर्सिटी' का नाममा धान र मकैका 'जर्म प्ल्ााज्म' जगेर्नाका निम्ति फिलिपिन्सको इरी र मेक्सिकोको सिमिटसम्म पठाउनु तीन सय वर्षअघि नै त्यसको चेतना नेवारहरूमा थियो ।
म्याक्सवेबरियन शैलीमा कृषि उत्पादनमा अत्यधिक परिमाण हासिल गरिएपछि औद्योगीकरणमा लाग्न सजिलो हुन्छ- आधुनिक अर्थशास्त्रले यस तर्कको निम्ति जापानलाई देखाउँछ, तर जापानलाई पनि त्यस अंकमा ज्यापूहरूले उछिनेको तथ्य 'फ्याटालिज्म एन्ड डेभलपमेन्ट' मै छ ।
घ्यूमा बन्ने हरियो मोल्ड सयौं वर्षमा कालो हुन्छ- कालसर्पी । ईशाको दोस्रो मिलेनियममा त्यसलाई 'एन्टिबायोटिक' भनेर पश्चिमले पत्ता लगाउनुअघि उपत्यकामा कालसर्पी कम्तीमा २ हजार वर्षदेखि प्रयोग
हुन्थ्यो । तीसँग एन्टिबायोटिक भन्ने 'जार्गोन' थिएन, त्यति न हो ।
सयौं किसिमको थर विभाजन गरे जयस्थिति मल्लले भनेर अरूले होच्याउँदा ती चुप लाग्छन् । तर ती भन्न सक्दैनन्- त्यसमा हदसम्मको सूक्ष्म श्रम विभाजन गर्ने पद्धति पश्चिमा व्यवस्थापन प्रणालीसँग त्यो युगमा थियो ?
यसरी आफ्नो सभ्यतालाई सभ्यता भनेर नचिनेर मात्र संस्कृति भनेर अवमूल्यन गर्ने उपत्यकाका मुठ्ठीभर 'डेकाडेन्ट' हरूको मूर्खताकै निम्ति पाकिस्तानका अर्थमन्त्री महबुव हकले 'मानव विकास सूचकांक' तर्जुमा गरेको र आधुनिक नेपाली अर्थशास्त्री र योजनाकारहरूले त्यस सूचकांकको एक नम्बरमा नेवारहरूलाई राखेको हो ? यही हो चेतना र प्रगतिको २१ औं शताब्दी सुहाउँदो आयाम ? आज बुद्धकालीन १६ महाजन पदहरू कहाँ छन् नामको अवशेष बाहेक ? हडप्पा सभ्यताको हालत के छ ? जो नेवारहरू हडप्पाभन्दा ठूलो आजको विस्तारित नेवार सभ्यतालाई जामुन गुभाजुको किंवदन्तीमा सीमित गर्न चाहन्छन् ।
यसै पनि पञ्चायतकालीन दोस्रो मन्त्रिपरिषद्बाट सोझै सुरु हुनुभन्दा अघिदेखि नै पश्चिम नेपाल र पूर्वी नेपाल सामाजिक रूपमा विभाजित छ । पश्चिमबाट उठेको माओवादी विद्रोह संयोगमात्र होइन । त्यसमाथि उपत्यका केन्दि्रत नेवार सभ्यताका दायाँ खस प्रधान र बायाँ किरात प्रधान नश्लीय नेपाल छ । त्यहाँनेर सभ्यताको छाता ओढाएर नेवारहरूले नेपाललाई जातीय, धार्मिक, नश्लीय आधारमा टुट्न नदिएर युगीन जिम्मेवारी बहन गर्ने हो कि आफंै लुटको सदावर्तमा होमिएको मानसिक रूपमै एक 'सहरी गरिब' सावित हुने हो ?
ऋग्वैदिक व्याँपूजा, बृहदारण्यकोपनिषदको दर्शनमा आधारित क्वााटिपुन्ही, ब्रम्हवैवर्तमा आधारित 'पलेस्वाँया ज्योँना लप्ते' त छँदै छ । मार्कण्येयमा आधारित प्रसादको रूपमा राँगो खाने उनीहरूको परम्परालाई हेय गर्नुपर्ने कारण पनि छैन । किनभने बोका स्वयम् दक्षप्रजापति/दायोनिशश अर्थात् बोक्सेरोदेवको मासु हो । बुझ्ने नेवारहरू पलेस्वाँ समातेका ज्ञानीका रूपमा छन् अति थोरै, नबुझेकाहरू खिचा पलेस्वाँमा रमाइरहेका छन् । आज रमिता छ ।
राजगद्दीको दाबेदार 'सिरिक माताक' ले सिंहानुकको हत्या गर्ने आदेश लोननोललाई दिएको थियो । क्याम्बोडियामा आएको भीषण राजनीतिक अस्थिरताको कारण यो पनि थियो । मनिभोङको गद्दीका तीन भिन्नभिन्न परिवारका दाबेदार राजकुमारका कारण लाओसले पनि गृहयुद्ध बेहोर्यो वामपन्थी क्रान्तिका नाममा । केहीलाई शाह नभइदिए हामी 'मल्ल' गद्दीमा बस्थ्यौ भन्ने लागेको आक्रोश देखिन्छ । तर जर्मनीका १३ सय रजौटा राज्यहरू, चीनका झन्डै ७ सय राज्यहरू, भारतका ५६५ राज्यहरू आज खोई ? विजय 'मल्ल ' ले छोरीलाई मानचित्र पढाउनु १२ सय वर्षअघि नै एउटा सानो गढवालमै ५८ वटा राज्य विलिन भइसकेका थिए । अग्राधिकारको खोजीले राजतन्त्र गएको छ, नखोजेको भए रहन्थ्यो भन्ने उदाहरण नेवारका निम्ति यहाँनेर प्रशस्त छ ।
मोहन शमशेर राणाले १९५० को सन्धिले 'सबै भारतीय नेपाली हुन्, सबै नेपाली भारतीय हुन्' बनाइदिएथे । वीरेन्द्रले २०३७ मा सबै नेपाली पञ्च हुन्, सबै पञ्च नेपाली हुन् बनाइदिए । नेवा राज्यले नेवार सभ्यता भनेको फोसिल हो, फोसिल भनेको नेवार सभ्यता हो भन्ने भनाइ बनाइदिने छ । जबकि सबै नेपाली नेवार हुन्, सबै नेवार नेपाली हुन् भन्ने मान्यता बन्नुपथ्र्यो । वाग्मती सभ्यताको नाममा आफ्नो पुर्खाको सभ्यतालाई हडप्पाभन्दा पर लान खोजिरहेको एउटै नेवार हाम्रासामु छ- हुतराम वैद्य जसलाई म नान्यदेवको भाइको सन्तान कणर्ाटकी हुँ भन्नलाई त्यहीं र्फकनुपरेको छैन । अरू त सबै नारायणगोपाल गुरुवाचार्यको गीत गरुड नारायण मन्दिरअघि गुनगुनाइरहेछन्- आज म मुर्दा भएको हेर !
|
|
|
|
naivelyStupid
Please log in to subscribe to naivelyStupid's postings.
Posted on 11-17-09 11:18
AM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
जातिवादी राजनीतिका स्वयंघोषित मशिहाहरूले पढेर मनन् गर्नु पर्ने हो | तर खै के आश गर्नु |
|
|
|
newlynew
Please log in to subscribe to newlynew's postings.
Posted on 11-17-09 12:44
PM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
Janajati bhaneko mauka ma chauka hanne haru ko jamat ho ... Everyone knows that.
|
|
|
arahat
Please log in to subscribe to arahat's postings.
Posted on 11-17-09 1:02
PM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
Here comes another arrogant racist bastard named newlynew. Hope you won't get discriminated for being janajatis and for the same reason whereever you're, you idiot moron.
|
|
|
newlynew
Please log in to subscribe to newlynew's postings.
Posted on 11-17-09 2:16
PM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
Arahat: You are welcome to have an intelligent discussion without insulting anyone else here. I don't get what makes me racist, let alone being "idiot moron". I am against the whole concept of Janajati and poliitcs based on that. It can only be divisive. For those who want to run for public office or be a politician, I ask them to come forward as a Nepali not as this jaat or that. What the heck is Janajati anyway? What is the true definition of that?
|
|
|
arahat
Please log in to subscribe to arahat's postings.
Posted on 11-17-09 2:35
PM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
Are you trying to curse on your own caste? Does the people from your group stab each other because mine don't? Well, you may say, but I'm bahun/chhetri, and am referring to janajatis. Have you read the recent news? Yes, even bahun/chhetri are demanding to be included in "janajati" quota. I despise the characters like yours, not the whole group.
Do you expect to have an intellectual discussion by throwing a sentence like yours? You're nothing but a big hypocrite. When you spit looking in the sky, don't expect it to fall on others.
Why do the people from different nations still carry on their own little organizations in US after giving up their original citizenship? Are you denouncing all that?
|
|
|
newlynew
Please log in to subscribe to newlynew's postings.
Posted on 11-17-09 2:48
PM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
1. I am a Nepali and it all ends there. I am cursing anything that divides my nation.
2. Your group vs. mine. I belong to a group called Nepali. I don't know any other group.
3. Again, what is the definition of Janajati?
4. I am against all quota system based on false premise. Nobody deserves anything just because of jaat. Quota should be solely based on how well off you are.
5. You can despise all you want but who is true Nepali here?
6. What makes me a hypocrite while I have been consistenly saying I am against anything that divides the nation politically.
7. I uderstand the value of preserving ones culture but I don't need to set up a political group for that.
Last edited: 17-Nov-09 02:55 PM
Last edited: 17-Nov-09 02:56 PM
|
|
|
arahat
Please log in to subscribe to arahat's postings.
Posted on 11-17-09 2:59
PM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
1. I am a Nepali and it all ends there. I am cursing anything that divides my nation. -> If I were the citizen of the country you're living in and you still carry on with all your national origin groups even after getting the citizenship of this country, should I say the same to you?
2. Your group vs. mine. I belong to a group called Nepali. I don't know any other group. ->You don't; that's your problem. But I've my group and I won't tolerate you cursing at my group.
3. Again, what is the definition of Janajati? -> That's what the whole debate is about.
4. I am against all quota system. Nobody deserves anything just because of jaat. Quota should be solely based on how well off you are. -> Some jaat specially tharus and dalits deserve the quota system for a certain trial period. FYI, I don't belong to that janjati.
5. You can despise all you want but who is true Nepali here? -> I know I am. I am not sure about you who doesn't want to accept and recognize the diversity.
6. What makes me a hypocrite while I have been consistenly saying I am against anything that divides the nation politically. -> you're a hypocrite in a sense, you like to backstab on other jatis while you blame the same for others. You're a hypocrite because you'd like to enjoy the benefits of being "janjatis" in other nation, but don't want to give the same benefit to others.
7. I uderstand the value of preserving ones culture but I don't need to set up a politically group for that. What political group are we talking about? If you're talking about the ethnicity based or geography based division of states; I'm strongly against the federalism.
|
|
|
newlynew
Please log in to subscribe to newlynew's postings.
Posted on 11-17-09 3:08
PM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
At the end of the day, you cannot even define what janajati is. Can you? Diversity is all good but I am not at all for politically divisive diversity.
|
|
|
arahat
Please log in to subscribe to arahat's postings.
Posted on 11-17-09 3:16
PM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
That's the politics you want to play. I don't want to play politics. You play the politics, and you define the terminology and eventually include your caste in the group if you don't succeed denying it.
Best.
|
|
|
newlynew
Please log in to subscribe to newlynew's postings.
Posted on 11-17-09 3:22
PM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
That's funny. You have no definition for this "thing" and yet you are so wholeheartedly part of it. Who is the hypocrite here? Another thing I am not able to understand is why you want to be called Janajati? That sounds so second class... Can you not settle for being a Nepali? Is that why these people are now declaring autonomous states left right and center or are they just opportunists??? - Going way back to my original reference of "Mauka ma chauka hanne haru ko jamaat".
Last edited: 17-Nov-09 03:23 PM
|
|
|
बैरागिकाइलो
Please log in to subscribe to बैरागिकाइलो's postings.
Posted on 11-17-09 3:27
PM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
I liked the sarcasm and Newa history.
|
|
|
बैरागिकाइलो
Please log in to subscribe to बैरागिकाइलो's postings.
Posted on 11-17-09 3:28
PM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
Last edited: 17-Nov-09 03:27 PM
|
|
|
newlynew
Please log in to subscribe to newlynew's postings.
Posted on 11-17-09 3:30
PM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
BairagiBro: This is a great article. A slap in face for so called "Janajati Leaders".
|
|
|
arahat
Please log in to subscribe to arahat's postings.
Posted on 11-17-09 3:30
PM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
If it sounds so 'second class', why do you envy it so much? Why're you so worried that these second class are going to take away the opportunities from you? Why do you want to force them to be (i.e. Nepali) which they're already. You seem to be really scared from these janajatis. No need to prove again and again you're the RACIST. May you not get haunted here from the people holding the same opinion as yours.
Period.
|
|
|
newlynew
Please log in to subscribe to newlynew's postings.
Posted on 11-17-09 3:42
PM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
Scared is not the right word. Pity may be. Worried about second class? Not really. But seriously concerned about these groups creating their own state. You are born a couple of hundred years later. If you were around during Baisi Chaubisi states, you would have fitted in much better.
|
|
|
arahat
Please log in to subscribe to arahat's postings.
Posted on 11-17-09 4:14
PM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
Mr. Racist, why're you worried about taking the opportunities away by the people whom you pity upon? See another hypocrisy of you.
How does the baise chaubisya rajya come into play here? Contrary to this, I'd think you were borne later since you don't want to recognize the diversity and believe the idea of domination of one caste, which usually happened in those times. Why're you trying to bring politics every time? No need to show your expertise here.
In the article, it is mentioned about the federalism. But I did never mention in the support of it. I agree that the federalism brings division. But the idea may have started because of the extremist morons like you who can't hear even the single letter 'd' from diversity.
Period. I'm done with this conversation.
|
|
|
sirupate_brigade
Please log in to subscribe to sirupate_brigade's postings.
Posted on 11-17-09 8:02
PM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
wth do u mean that janjatis attributes second class. i guess this is all what cums in ur racist rotten brain that they run around jungles wielding bows, arrows n spears. UN's ILO convention 169 defines n preserves the rights of indegenous or janjatis as in nepali. it has created criterias, nepal has ratified it wholeheartedly, n all those population of nepal under janjatis tags do qualify as indegenous, ie, an ethnic groups having thier own 'distinct' culture, religion, traditions, costums, lnagugaes, and most important of all inhabit a geographic region with which they hav earliest known historical relation. they did not self claim themselves as u said to b an opportunist. the main purposes r to safeguard thier aged old cultural heritages n to bring them to mainstream since the state has deliberately or unknowingly negelcted such groups through various state mechanisms, so sum external force or incentives r required to uplift them. for ur info bro, thats wat excatly newars thought of jnajatis at first but now they hav realized the true value n imporatnce of the status n hav included themselves in. for bahun n chetrris mere janjatis was wild n uncivilized but now chettris on thier own hav appealed to review their status n include them too which is currently under investigation now. about politicizing these sentiments, i say u reap wat u sow, if u r to review the modern nepalese history it is all about these, now we r bearing the consequences of racial n ethnic tentions. accept it or not, since nepal was unified only dominant n elite race treid, made n forced to believe n implement their cultural values n norms as national n declared others all wild n uncivlized that should b eradicated. national policy was made such, like 'one language, one custom, one country', many kirats mundhums n religious scripts were burned, gurung n limbu teachers were imprisoned for teaching in thier languages etc etc. where the hell does the racial rebellion grow than in such fragile state, i wonder. the two major parties as per the recent election, maoist n UML combinley received about 70 percent votes has favoured this federal setup. all i m contemplating is now the power lies in this game of ethncity, watever maybe the future. bro we all r nepali no doubt, but try to accept the ethnic diversity n acknowldge them in macro level, u will find only differences. i believe this is the major challenges of forming new proposrous nepal apart from other basic needs.
|
|
|
Geology Tiger
Please log in to subscribe to Geology Tiger's postings.
Posted on 11-17-09 10:56
PM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
संयोगबस एक चोटि डा. स्वामी प्रपन्नाचर्यको ग्रन्थ 'बेदमा के छ?' पढ्ने मौका पाएको थिए। सुरुमा जुन उत्साहले पढ्न सुरु गरेको थिए त्यो उत्साह लामो समय टिक्न पाएन। डाक्टर साहेबको ग्रन्थ ईतिहास, धर्म, दर्शन र संस्क्रिती खोतल्न भन्दा पनि पुर्बिय र पश्चिमा समाजमा बिकास भएको प्राबिधिको तुलना गर्नैमा बढी खर्च भएको पाएँ। उहाँ हरेक हिसाबले पश्चिमा भन्दा पुर्बिय समाज उन्नत देखाउन चाहनु हुन्छ भन्ने लाग्यो: यी पश्चिमाहरुले हवाइजहाज बनाए त के भयो हामीसँग पहिले नै पुष्पक बिमान थियो। यसरी पक्षपाती भएर लेखिए पछी यथार्थ कसरी बाहिर आउँछ? एक प्रकारको भौगोलिक नक्सा जस्लाई topographic map भनिन्छ त्यस्लाई बनाउँदा बिभिन्न स्थानहरुको भौगोलिक उचाई दिइन्छ, अनी नक्सा बनाउने नियम हुन्छ समान उचाई भएका बिन्दुहरुलाई जोड्ने रेखा बनाउने, जुन रेखालाई contour line पनि भन्ने गरिन्छ। नक्सा बनाउनेले रेखाहरु जता पनि लैजान सक्छ मात्र उस्ले याद गर्नु पर्छ दुई फरक उचाई भएका contour line हरु एक आपसमा काटिदैनन्। मलाई हाम्रा ईतिहासहरुको लेखन पढ्दै उनिहरुले यस्तै contour line हरु खिच्न खोजे जस्तो लाग्छ, उनिहरुसँग स-साना तथ्यहरु हुन्छन् अनी ति तथ्यहरुलाई हाम्रा ईतिहासकारहरु आफ्नै हिसाबले जोड्छन् contour line जोडे जस्तै तर कतिपए अवस्थामा उनिहरुले जोडेका ति रेखाहरुले एकले अर्कोलाई मजाले काटी रहेका हुन्छन्। उनिहरुलाई कहिले पनि लाग्दैन कि यी तथ्यहरुलाई बयान गर्ने अरु बिकल्पहरु पनि हुन्छन्, उनिहरु एउटै ब्याखानबाट ग्रसित हुन्छन् र जबर्दस्ती त्यस्लाई प्रमाणित गर्न लागि पर्छन्, द्वन्दात्मक भौतिकवादको प्रयोग त ईतिहास अझ भनु शंकास्पद ईतिहसको लेखनमा पनि हुनु पर्ने हो। राजा बिरेन्द्रको परिवारको हत्या कस्ले गरेको हो? सही जवाफ कसैसँग छैन तर कसैलाई जसरी पनि पूर्व राजा ज्ञानेद्र र पूर्व युबराज पारसलाई हत्यारा सिद्द गर्नु परेको छ भने कसैलाई चाँही जसरी पनि तत्कालिन युबराज दीपेन्द्रलाई नै हत्यारा सिद्द गर्नु परेको छ। सबै किसिमको सम्भाबनाको खोजी गर्ने चासो कसैलाई पनि छैन। जातिय आधारमा राज्य बिभाजन गर्ने नचाहिने हल्ला जब सुनिन्छ तब लाग्छ राजा महेन्द्रले एक किसिमले ठीक गरेका हुन् जातिहरुको बसाईसराई गराएर, मैले प्रसँगबस आफ्नो अमेरिकी गुरुआमालाई सोधे किन यत्रो बिशाल अमेरिकामा जातिय राज्यहरु छैनन्? उनले भनिन् किनकी अमेरिकाको हरेक राज्यमा कुनै एउटा जातिको बाहुल्यता छैन, भलै कालाहरु माथि अझै पनि भेदभाब कायम रहेको होस् काला र गोराको छुट्टा छुट्टै राज्य हुने स्थिती अमेरिकामा छैन। नेपालमा पनि कुनै पनि भुभागमा एउटै जातिको बर्चस्व छैन तर पनि नेताहरु जातिय राज्य को वाहियात नारा लगाइ रहेका छन्। हो धेरै जनजातीहरु पछी परेका छन् त्यसो भए उनिहरुलाई शिक्षित हुने अबसर दिए भयो नि त, एउटा गरीबको छोरोलाई बाख्रो गोठलो नपठाएर स्कुल पठाउन त्यो परिवारलाई उचित आयस्रोतको व्यवस्था मिलाउन सके पो हुन्छ अनाबस्यक द्वन्द जातिय बिभाजन चर्काएर के हुन्छ? खाली नेतालाई मोज हुन्छ।
|
|
|
Bhakte
Please log in to subscribe to Bhakte's postings.
Posted on 11-17-09 11:27
PM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
|
|