[VIEWED 30550
TIMES]
|
SAVE! for ease of future access.
|
|
|
|
arahat
Please log in to subscribe to arahat's postings.
Posted on 01-31-11 6:55
PM
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
|
|
|
|
comingsoon
Please log in to subscribe to comingsoon's postings.
Posted on 02-01-11 11:55
AM [Snapshot: 911]
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
What the hack are you saying here? I agree that old culture should change that conflict on current age. But, what is the main point is we have to save our culture too. If we search all the meaning according to current age, that will not give the solution. What I don't agree with mahila adhikaar badi is, if man are drunker we need to be also a drunker, if man sex with outside woman we also have to sex with multipal mans par day . this kind of thinking is totally wrong. what should stablished is both need to be honest.
|
|
|
danphe
Please log in to subscribe to danphe's postings.
Posted on 02-01-11 1:19
PM [Snapshot: 987]
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
@ Arahat
I admit my mistake. Sorry Bro.
|
|
|
sna
Please log in to subscribe to sna's postings.
Posted on 02-01-11 1:39
PM [Snapshot: 999]
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
Haha so she wants to change the whole damn story and what happened then just because it's not prevailing in our society anymore... She Phukking made my day... Ani k aba munamadan ko pani story change garnu parcha... DHATTTT
|
|
|
Bhojpure01
Please log in to subscribe to Bhojpure01's postings.
Posted on 02-01-11 1:59
PM [Snapshot: 1026]
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
हा हा एस्तो दिन पनि आउदो रेहेछ , फुकिङ डे वा क्या मज्जा , वा यो त त्यो खैजडिले बेच्ने बाह्र मज्जा जस्तै , कुरा सुन्दा त हामी पनि मुसले भन्दा काम कहाँ छौ र.
तपरे र छपरे का दुलही हरुले बिहान् बिहान् श्रीमान को खुट्टी को पानी खान्थे , तिम्रा आमा हजुर आमाले खाए कि खाएनन ? खाएका भए अहिले पनि खाइ रखेका छन कि छैनन ? खान छोडेका भए खान ल्गाउन सक्छौ वा तेही कायम गर्न रुचाउछौ कि रुचाउदैनौ ? किन छोडे त ? तेस्को पनि कारण होला है न र ?
समय सापेक्ष परिवर्तन हुन्छ हुन्छ र हुनु पर्छ , यहाँ कुनै नारिले बिगतमा बनाइेका अबान्छनिय निती हरु को बिरोधमा लेख लेखे तेस्मा तिमी मुला गुले लाई किन तेत्रो आपत्ती ?
जाउ आमलाई दिदी बैनी अनी भाउजु माइजु सबैलाई श्रीमान को खुट्टा धुएर पानी खाउ भन !
|
|
|
arahat
Please log in to subscribe to arahat's postings.
Posted on 02-01-11 7:55
PM [Snapshot: 1234]
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
|
|
|
arahat
Please log in to subscribe to arahat's postings.
Posted on 02-01-11 7:56
PM [Snapshot: 1237]
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
|
|
|
Shantipriya
Please log in to subscribe to Shantipriya's postings.
Posted on 02-02-11 8:32
PM [Snapshot: 1434]
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
परम्परा र संस्क्रिति को बिरोध गरेपछी आफु आधुनिक भइन्छ भन्ने गलत मानसिक्ताले ग्रसित छ नेपाली समाज। हामी किन मन्मनै हाम्रो संस्क्रिति प्रतिको हिनतबोध ले ग्रसित् हुँदै छौं हामी? आज हरेक जती लिङ बर्ग अफु थिचिएको महसुस गर्छ? के NGO को पैसाको लागि मात्रै यो लेखिएको हो कि हामीमा पालएको परम्परा संस्क्रिति प्रती को बद्दो ब्रित्रिशना ले हामीलाई हरेक कुरमा नकरत्मक र अफु अपहेलित भएको महसुस गर्न बाद्य तुल्यएको छ त? के नेपाली समाज साँच्चीकै त्यस्तै रुढिबाधी सन्स्कार्मै जकेधिएको थियो त? छिमेकी भारतको तुलना गर्ने हो भने नि हामी हाम्रो समाज महिला प्रती सधैं उधार नै रही आएको नै छ। फगत स्वोस्थानि मा लेखिएको हरफहरुकै आधारमा महिला अपहेलित भएको आधार निकान्ल खोज्नु भनेको ईतिहास र सभ्यताको बिकास प्रतिको अज्ञानता मात्रै होइन मनसिक दरिद्रताको प्रहसन गर्नु हो।
फेरिपनी नेपाली हिन्दू धर्म मा देवी र बुद्ध धर्ममा तारा, अजिमा को जती र जसरी पूजा हुन्छ क् त्येस्ले हाम्रो नारी सभय्तालाई गौर्बाम्बित बनायकओ छैन र? त्येस्ता उधारहण दिनेहो भने त्यो हाम्रो हिन्दू धर्म नै हो जस्मा अहोय्ल्या, द्रौपधि, कुन्ती, मन्धोधरी जस्का वास्तवमै एक भन्दा बदी पुरुष सँगको सम्भन्ध थियो, तिनैलाई पञ्चकन्या भनी सम्मान पनि दिएको छ। कै कै ले राजा दशरथ को रथलाई यूद्धको बेला रथको पाङ्रको चुकुल बिग्रेको अवस्थामा आफ्नो औंलाले रथ अड्कौन मधत गरेको कुर नि त्येस्ता कथाहरुमा पढ्न पाईन्छ। हाम्रो महान चाड दसैंमा दुर्गा र तिहारमा लक्ष्मी को पूजा गर्ने समाज हाम्रो नै हो नि होइनर? सीता र सती सब्रिती कथाहरुले नि महिलालाई सम्मान नै गरेको छ नि होइन र? अज भ्रिकुटी को ईतिहास त ताजै छ नि होइन? एती धेरै कुर हुँदा हुँदै केबल स्वोस्थानि कै चार हरफ को आधारमा के बिस्लेसण् गर्न खोजेको मैंले बुज्न सकिन।
अधुनिक समाज को कुर गर्ने हो भने भर्खरै अनुराधा कोइराला लाई हाम्रो " पुरुष प्रधान" समाजले कती सम्मान दियो त्एसेको बारे हामी सबैलाई थाहा भको कुरनै हो। अझ भौनु उनी महिला भको कारण ले नै झन्बधी सम्मान पाइन् जस्तो लाग्छ मलाई। उनलाई क् पुरुष क् महिला सबैले उत्तिकै नै सम्मान गरेक छैनन र? सक्च्यम, सकारत्मक् सोच राख्ने महिल लाई नेपाली समाजले अपहेलित होइन सम्मान नै गरेको छ। पुष्पा बस्नेत, निर्मला ग्यावलि लाई एकपटक् सम्झनी पो हो कि?
के आज महिला स्वोतन्त्रत्को रुपमा बद्द्धो पस्चात्य भएर नितम्ब र बछ्य प्रदर्शन गर्ने महिला ले नरित्वो को सहि प्रतिनिधित्वो गर्छ हो? के त्एसो गर्द नारी को सम्मान बद्छ हो? के त्येस्मा महिला आँफै ले योनिक वा कामुख हुन खोज्दा महिला लाई झन योनको बस्तुको रुपमा हेरिन्दैन र? यो प्रश्नको के जवाफ छ तपाईंजस्ता नारी अधिकार र नारी अस्मिताको अफुलाई ठेकेदार ठान्ने मान्छेमा ? आज नममा जसरी महिला लाई एक बस्तुको रुप्मा प्र्योग गर्ने सन्स्कार जती बदी छ त्यो पक्कै पनि प्रचिन सन्स्कार मा थिएन नै।
अब आउन स्वोस्थानि मा महिला को अङ्ग प्रत्यङ को कुर गरिएको छ, स्वोस्थानि आँफैन्मा एउत योन शिक्षा पनि हो आँफैन्मा एधी तपाईं त्एस्लाई साकारत्मक रुप्मा लिना सक्नुचुन्छ भने। प्रचिन्कल्मा योन शिक्षा आजको जस्तो त पक्कै नहुन्धो हो। Human Anatomy को बारेमा ज्ञान दिने आफ्नै धर्मिक तरीका थियो। त्येसैकै एउता प्रारुप हो यो स्वोस्थनी। नारी र पुरुष दुबइका योन जिज्ञासा हुन्छ एक अर्काको भितरी शररिक कुरमा, क् यो नकर्त्मक हो र? स्वोस्थनी बच्चा देखी बुढा सबैले सुन्ने भएको ले एस्ले केही योन जिज्ञासा त मेटेको छ नि होइन? फेरी सतिदेवीको अङ लाई तल्लो तवरले लेहिएको छ र? योनी, गूड्धद्वर, स्तन, आधी आधी लेहिएको छ र हरेक अङ पाटन भको स्थानमा सक्थिपिठ को स्थापना हुनु भनेको नारिको अपमन हो र?
मेरोबिचरामा एस्ता परम्परा र धर्मिक कुराहरु गर्दा ज्ञानीमन्छे हरु बढी सम्बेधनसिल भएर लेख्ने गर्छन्। सभ्य समाजको सैली हो त्यो। महिला अधिकारको अंदोलनमा लागेका ले एस्तो कु तर्क गरी महिला को उत्थान हुन्छ त?
|
|
|
NALAPANI
Please log in to subscribe to NALAPANI's postings.
Posted on 02-02-11 8:58
PM [Snapshot: 1462]
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
This guy named SHANTIPRIYA always rocks !!!! Nice and dashing analysis.
|
|
|
comingsoon
Please log in to subscribe to comingsoon's postings.
Posted on 02-02-11 8:59
PM [Snapshot: 1456]
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
@ santipriya you are right. This all r new cristians drama and game of $$$.
They are the frog of pond they think that girl are respected on third country
third country ma ta mahila haru purush ka sex doll matra hun
pachadi bada chak here r daym bhanne haru le mahila lai samman gare ani hami nepali le mahila lai bhagwan maner pujda chahi apaman?
yi $ ma bikne frog haru le. hindu dharmako alochan garyo bahne mahan bhainchh bhanne sochchan ki ke ho ?
paschima media le pop le garekaa balatkaar lai kina dhak chop gariraheka chhan?
kina pop ajhai sansarmaa dada giri dekhaudachha ke ?
to chahi lekh na nahune ?
naba crishian haru le afnai purkhko apaman nagarekai besh ! $ khayer , magne haru ... bideshile diyo bhandaima ,,,, jasto sarta pani maner dharma becher paisa khane haruko k kura garnu
|
|
|
pire
Please log in to subscribe to pire's postings.
Posted on 02-02-11 9:16
PM [Snapshot: 1442]
Reply
[Subscribe]
|
Login in to Rate this Post:
0
?
|
|
Basically, using the same argument as hers, one might say
1. Ramayan must be rewritten. Because, well, who believes that a monkey can help a human so intelligently? Or who believes that they can build a bridge?
2. Mahabharat must be rewritten. Because, well, who believes that a charioteer can show Vishwaroop to Arjun?
And so on and so forth. This woman wants science , as defined according to today's standard, in the books written thousands years ago. She wants to rewrite? Well, I bet her Swasthani would be like this:
Chapter 1. About the origin of Universe. This follows word by word from Physics Bang Bang Theory textbook.
Chapter 2. About the tale of Goma: Her Goma would be 27 years old, unmarried, women rights activists wearing shirt and pants. Her Shiva Sharma Brahmin would be 31 years old, whom Goma denounces as too old and refuses to marry. She instead chooses a 21 years old boy for herself, like Manisha Koirala.
Chapter 3. When this young man goes abroad, Goma serves him a divorce notice, after hearing the rumor that he might be careless about the fidelity.
Chapter 4. Her son, Navaraj, now grows up. Goma is NGO activist, who suddenly finds herself in trouble with accountants. She is fired. When she is extremely in need of money, seven party leaders show up, and offer her a job to lead protest against King Gyanendra. She does that, fighting side by side along old Chhaya Devi Parajuli. The leaders offer her a post of minister after Andolan. She really thanks lord Shiva (he finally shows up here) for rescuing her.
Chapter 5. Now Navaraj acts like a king. The party of Goma has a Elephant as a electoral symbol. Navaraj's wife, Chandravati, kicks at police officer in Pokhara as she bounces around the country behaving like a new queen. Meanwhile, a deranged crazy prince, Paras, shoots her and she is paralyzed. That's when she remebers lord Shiva and visits Kamal Jain's "Health Care Center" in Sanga for her ayurvedic therapeatuic treatment.
Chapter 6. Needless to say, she becomes well and she is looking at Shali Nadi from her vehicle when low level party workers go to greet her and bring her back to Kathmandu where Navaraj, himself embroiled in different scandles, have now reformed himself and is planning to contest an election.
And so on and so forth. This is what a new Swasthani would look like, I guess.
|
|